دانشنامه مدرسه زبان ترکی

امجد یاشار مقدم

یاشار مقدم

امجد یاشار مقدم

متولد تیر 1362 در شهر تهران موسس و صاحب امتیار وب سایت Turkschool.com

امجد یاشار مقدم ابتدا دوران متوسطه در رشته ی ریاضی فیزیک را اتمام و مدرک دیپلم خود را در تهران از دبیرستان رازی اخذ نموده و س‍‍‍‍‍پس دوران آموزش عالی خود را در دانشکاه هاجت تپه ی ترکیه ی شهر آنکارا (Hacettepe University) در رشته ی زبان شناسی انگلیسی به اتمام رسانده و در سال 2011 فارغ التحصیل گشته و سپس تایید و ارزیابی مدرک خود توسط وزرات علوم را اخذ کرده است. اوهمچنین موفق به گرفتن مدرک تومر زبان ترکی و تافل انگلیسی در سال 2005 و 2007 شده است. همواره در راستای آموزش و مترجمی زبان ترکی استانبولی و انگلیسی با موسسات فرهنگی و آموزشی مختلف در ترکیه و ایران همکاری داشته و گامی بزرگ رو به جلو برداشته است. علاوه بر سابقه درخشان آموزش زبان ترکی و انگلیسی در ایران و ترکیه نیز بالای ده سال سابقه ی تور لیدری و مترجمی در شهرهای مختلف ترکیه از جمله آنتالیا و ازمیر و استانبول در سال های بین 2006 الی 2018 را داشته است.

او برای چندین سال مشخص نیز به عنوان مدیر بازرگانی بخش واردات شرکت های تامین قظعات خودرو برای ایران خودرو و واردات چوب و ام دی اف از ترکیه فعالیت نموده و در تسهیل پروسه های بازرگانی مربوطه به عنوان Commercial Manager نقش مهمی داشته است.

امروزه دوره های فشرده تخصصی زبان انگلیسی عامیانه و انگلیسی تجاری و دوره های فشرده تخصصی ترکی استانبولی آسان فراهم بوده است که میتوانید از بخش زیر مشاهده و بررسی کنید.

 دوره های تخصصی زبان ترکی استانبولی 

 دوره های تخصصی زبان انگلیسی 

مشاوره تحصیل، سرمایه گذاری، زندگی در ترکیه و قبرس شمالی در سراسر ایران متمایز می باشد.
او همیشه اعتقاد دارد که هیچ وقت برای آموختن دیر نیست و آدم باید قدر فرصت هایی طلایی زندگیشو بدونه و به موقع استفاده کنه زیرا که فردا دیگه دیره!

ترجمه به زبان های دیگر: فارسی English

6 فکر در مورد “ امجد یاشار مقدم

  1. ندا گفت:

    استاد مقدم بهترین استاد در آموزش زبان ترکی و بهترین مشاور در زمینه سرمایه گذاری در ترکیه هستن

    1. یاشار مقدم گفت:

      سلام بر شاگرد باهوش و پر تلاش خانوم ندای عزیز ممنون از شما به امید موفقیت های آتی 🙂

  2. امیررضا نوروزی زاد گفت:

    خیلی عالی
    امیدوارم در همه مراحل زندگیتون موفق باشید اقای امجد یاشار مقدم

  3. motahari گفت:

    بسیار متشخص و استاد باوقار بنده بسیار راضی بودم از خدمات جنب یاشار مقدم ایشون هم در تدریس زبان واقعا علی هستند هم در مشاوره ی های تحصیای مربوطه متشکرم

  4. sepıde motaharı گفت:

    بسیار متشخص و استاد خوب و باوقار بنده بسیار راضی بودم از خدمات جناب یاشار مقدم ایشون هم در تدریس زبان واقعا عالی هستند هم در مشاوره ی های تحصیلی مربوطه متشکرم

    1. سلام ممنون از لطف و نظر شما آرزومند پیشرفت و موفقیت در مراحل بعدی زندگی شما هستیم. با تشکر فراوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *